Muutosjohtaminen ja asiakaskokemus

Digitaalinen muutos on matka kohti
tehokkaampaa ja asiakaslähtöisempää toimintaa.

Digitaalinen muutos on avain menestykseen

Liiketoimintaympäristö muuttuu nopeasti digitalisaation ja tekoälyn myötä. Meidän tehtävämme on varmistaa, että organisaatiosi ei ainoastaan pysy mukana tässä muutoksessa, vaan myös erottuu edukseen tarjoamalla vertaansa vailla olevan asiakaskokemuksen. Digitaalinen muutos on oiva tilaisuus uudistaa toimintaa ja luoda kestävää menestystä.

Olemme asiantuntijoita digitaalisen muutoksen hallinnassa ja asiakaskokemuksen optimoinnissa. Käytämme tätä asiantuntemusta auttaaksemme sinua tunnistamaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia digitalisaation avulla ja toteuttamaan tehokkaan muutoksen, joka puhuttelee asiakkaitasi.

Tutustu tekemiseemme ja aloita matkasi kohti digitaalista menestystä!

Netum perusti uuden liiketoimintayksikön

Olemme perustaneet uuden liiketoimintayksikön nimeltään Muutosjohtaminen ja asiakaskokemus vahvistamaan palvelutarjontaamme. Tämän muutoksen myötä entiset johdon konsultointi- ja design-tiimit muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden, jonka liiketoiminta tukee saumattomasti myös Netumin muita yksiköitä ja siten Netumin kasvua. Muutokset astuivat voimaan 1.8.2024.

Palvelumme

Strategia ja investointihankkeet

  • Tuemme yrityksesi strategiatyötä ja löydämme parhaat ratkaisut digitalisaatiopotentiaalin löytämiseksi.
  • Teemme perusteellisia ja asiakaskeskeisiä selvityksiä sekä kokonaisarviointeja, joiden avulla autamme sinua kehittämään selkeän ja saavutettavan digitaalisen strategian.

Liiketoiminnan kehittäminen

  • Autamme organisaatiotasi kehittämään tarvittavan osaamisen ja löytämään uusia liiketoimintamahdollisuuksia digitalisaation avulla.
  • Tehostamme toimintaasi ja parannamme kilpailukykyäsi.

Digitalisaation muutosjohtaminen

  • Autamme organisaatiotasi viemään onnistuneesti läpi kaikki tarvittavat muutokset.
  • Huomioimme johtamisessa tehtävät teknologiset muutokset, sidosryhmät ja kulttuurimuutoksen.

Palvelumuotoilu

  • Palvelumuotoilun keinoilla autamme löytämään todelliset asiakastarpeet ja suunnittelemaan ratkaisuja, jotka tuottavat tuloksia.
  • Sitoutamme eri osapuolia alusta alkaen osallistamalla käyttäjiä aktiivisesti palvelua muotoiltaessa.

UX- ja UI-suunnittelu

  • Käyttökokemus (UX) ja käyttöliittymäsuunnittelu (UI) ovat avainasemassa organisaation menestyksessä.
  • Suunnittelemme käyttökokemuksen, joka ottaa huomioon käyttäjien tarpeet ja tavoitteet.
  • Kehitämme käyttöliittymiä, jotka ovat intuitiivisia ja miellyttäviä käyttää.

Green design →

  • "Green design", eli vastuullinen, vihreä suunnittelu on suunnittelufilosofia, jossa digitaaliset palvelut pyritään muotoilemaan mahdollisimman vastuullisiksi.
  • Teemme suunnittelupäätökset kestävien ja vastuullisten periaatteiden mukaisesti.

Green Design -opas  julkaistu!

Me Netumilla haluamme edistää vastuullista digitaalista kehittämistä. Oppaan luettuasi ymmärrät miksi ja miten suunnitellaan vihreästi.

Luotettava kumppani digitaaliseen muutokseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen

Muutosjohtaminen ja asiakaskokemus -tiimi on erikoistunut digitaalisen muutoksen johtamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Olemme sitoutuneet auttamaan organisaatioita saavuttamaan digitaaliset tavoitteensa vastuullisesti, kustannustehokkaasti ja tulevaisuuden tarpeet huomioiden.

Digitaalinen muutos on matka, ei määränpää. Aloita asettamalla selkeät tavoitteet ja määrittämällä organisaatiosi nykyinen tilanne. Sen jälkeen on aika rakentaa tiekartta, joka ohjaa muutosta kohti haluttuja tuloksia. Valitsemalla meidät olet aina askeleen edellä digitaalisessa kilpailussa.

Tutustu myös vastuullisuuspalveluihimme.

 

Miksi valita meidät?

  • Meillä on kokemusta ja asiantuntemusta monilta eri toimialoilta.
  • Suhtaudumme intohimoisesti digitaaliseen muutokseen, asiakaskokemukseen ja palvelujen asiakaslähtöiseen suunnitteluun.
  • Autamme asiakkaitamme määrittämään tavoitteet ja kehittämään strategiat niiden saavuttamiseksi.
  • Tutkimme ja havainnollistamme asiakkaiden tarpeita ja toiveita, ja kehitämme ratkaisuja, jotka tuovat lisäarvoa ja erottuvat kilpailijoista.
  • Työskentelemme tehokkaasti ja tuloksia hakien.
  • Olemme sitoutuneita vastuulliseen toimintaan.

Päivi Yli-Olli
Johtaja
Muutosjohtaminen ja asiakaskokemus
040 757 5434
paivi.yli-olli@netum.fi