Järjestelmien hallinta

Palveluun kuuluvat asiakkaiden tietojärjestelmien hallinta, valvonta ja ylläpito. Netum huolehtii asiakkaidensa puolesta heidän tietojärjestelmiensä hyödynnettävyyden maksimoinnista. Peruspalvelujen lisäksi Netum toimittaa järjestelmien kehittämiseen ja suorituskyvyn optimointiin liittyviä konsultointipalveluja.

Palvelut toimivat "yhden luukun" -periaatteella. Help desk on keskitetty yhteydenottopiste sekä asiakkaan yhteyshenkiöille että valvotuista koneista saaduille ilmoituksille ja hälytyksille. Ilmoitetut ja havaitut tapahtumat kirjataan tuotannonohjausjärjestelmään priorisoituina. Priorisoinnin ja vaadittavan asiantuntemuksen perusteella tapahtuma ratkaistaan pääsääntöisesti päivystyspisteessä. Tarvittaessa tapahtuma ohjataan sisäisesti erityisasiantuntijan hoidettavaksi tai otetaan yhteys laitteisto- tai ohjelmistotoimittajaan.

Yhteyshenkilö on Petri Lappalainen, sähköposti: petri.lappalainen@netum.fi ja puh. 040 952 4242.